txantxikuak bizirik

Lehen sorospenen ikastaroa gurasoentzat

Ikasle eta langileekin burutu ziren saioek izandako oihartzuna medio, gurasoendako ikastaroa antolatu zuen pasa den astean osasun arloan diharduten guraso taldeak. Oraingoan ere zabala izan da ekintzak jaso duen erantzuna.

Ziur gaude oso baliagarri izango zaizuela guztioi beharra izan ez gero, ikasitakoa praktikan jartzeko! Bide batez, hurrengo urtean saio gehiago egitea aurreikusten dira; honen inguruko berri gehiago 2020/2021 ikasturtean edukiko duzue. Milesker parte hartu duzuen guztioi!

Osasun arloan lan egiten duten gurasoentzat deialdia

Gogoratuko duzuen bezala, orain dela aste batzuk, Lehen Hezkuntzako 3. mailan hasi eta Batxilergorainoko ikasleekin, lehen sorospenen inguruan egindako ikastaroen berri eman genizuen albiste buletinaren bitartez. Ikastaro hauek ikastolako guraso talde batek eta gorputz heziketako irakasleen arteko elkarlanean bideratuak izan dira.

RSS - txantxikuak bizirik-era harpidetu