laguntza

Malira Laguntza

mali

MALI ELKARTASUNA elkarteak kanpaina berria antolatu du gai hauek biltzeko: PASTA (makarroiak, espagetiak,..) eta ESKOLAKO MATERIALA (boligrafoak, koadernoak,..). Bilketak martxoaren 28ra arte iraungo du.

Biltzen den material guztiak MALIko Togo izena duen herrixkan du jomuga; hain zuzen, SEGOU eskualdeko SAN elizbarrutiko herriko eskolan. Saint Paul ikastetxeak 600 bat ikasle ditu eta asko barnetegian bizi dira urrutitik joaten direlako.

Ziburuko Kaskarotenia ikastolarekin bat

ikastolaZiburu

Badira hilabete batzuk auzitegiak Ziburuko ikastolari egungo egoitzatik irteteko epea ezarri ziola. Bide horretan atzera egin ezinik, azkenean Euskal Herriko ikastolok eta, batez ere, Ziburuko ikastolak beldurrez eta tamalez espero genuen eguna iritsi zen irailaren 9an.

RSS - laguntza-era harpidetu