herrixa kantuan

Herrixa Kantuan

Data:
Errepikatu every month on Martxoa, Apirila, Maiatza, Ekaina on the last Saturday La Eka 24 2017 arte.
Larunbata, 2017, Martxoa 25 - 12:30
Larunbata, 2017, Apirila 29 - 12:30
Larunbata, 2017, Maiatza 27 - 12:30
Larunbata, 2017, Ekaina 24 - 12:30

Herrixa Kantuan apirilaren 25ean

herrixaKantuan

Bihar, apirilak 25, Jose de Azpiazu Musika Eskolakook eta Txantxiku ikastolakook antolatutako HERRIXA KANTUAN ekimeneko 2. saioa izango da. Pasa den hilean egin genuen bezala, 12:30ean herriko plazan, kontzejupean, elkartuko gara, eta ordu eta erdiz-edo, euskal kantak abesten arituko gara.

Saio honetarako kanta paperak albiste honen bukaeran eskuratu ditzakezue.

Herrixa Kantuan jarri genuen

herrixaKantuan

Hau da hau barruan daramagun poza! Inork uste ez zuena gertatu zen zapatuan plazan. Hitzordua, 12:30ean; jendea hurbiltzen hasi eta hura zen jendetza; eguraldi onaren babesean jendea gustura eta ilusioz, kanturako gogoz. Jose de Azpiazu musika eskolakoen ekarpena ere sekulakoa! Eta zerbait sekulakoa izan bazen, kantu paperak guztiontzako heldu ez izana. Ai ene! Lasai, datorren hilerako gehiago prestatuko ditugu eta. Zuek segi horrela, herriko kaleak kantuz alaitzeko gogoz. LAISTER ARTE!

Herrixa Kantuan ekimen berria

Badatorrela badatorrela
Herrixa Kantuan geurian,
12:30tan da ordua