hh 4 urte 16-17

4 urtekoak Natur Eskolan

4urte_NaturEskola

Pasa den astean 4 urteko ikasleak Turismo bulegoan egon ginen, bertan errota ikusi eta irinaren prozesuaren gaineko azalpenak jaso genituen. Hurrengo egunean Natur Eskolara joan ginen, ogia egiten ikastera; ikasi bakarrik , ez; baita egin ere! Oso ondo pasatu genuen, AHH!!! Eta ogia… oso goxoa zegoen.

Argazkiak HEMEN

Udazkenaz gozatzen

hostoak_batzen

Udazkeneko egun zoragarri bat aprobetxatuz, joan zen astean, 4 eta 5 urtekoak arratsalde pasa irten ginen zuhaitzak behatzeko, udazkeneko koloreaz gozatzeko, hostoak batu eta orbelarekin  jolasteko. EDERKI PASATU GENUEN!!!

4 urtekoen argazkiak HEMEN

5 urtekoen argazkiak HEMEN

4 urtekoak liburutegian

4 urteko neska-mutikoak Udal liburutegian izan gara. Bertan, haur liburutegia zoko miatu ondoren, “Aurorita beti polita” ipuin kontalariaren ahotik ipuin zoragarriak entzuteko aukera izan dugu. Zeinen gustura egon garen!

Ikusi argazkiak HEMEN

RSS - hh 4 urte 16-17-era harpidetu