material bilketa

Sahararako eskola material bilketa

Hermansoloña elkartea egiten ari den eskola material bilketarekin bat egingo dugu ikastolan eta azaroaren 18tik abenduaren 15era, kutxa bereziak jarriko ditugu geletan, material hau jaso ahal izateko. Saharara bideratuko den beharren artean, hauek nabarmendu dizkigute:

• Tamaina guztietako koadernoak
  • Boligrafoak, arkatzak
  • Margotzeko materialak
  • Motxilak
  • Kartapazioak
  • Papera
  • Plastilina

Aldez aurretik, eskerrak eman nahi dizkizuegu zuen laguntzagatik!

Sahararako eskola material bilketa

Hermansoloña elkarteak martxan jarri du Saharara bidaltzeko eskola material bilketa. Ikastolan bat egin dugu egitasmoarekin eta, datorren azaroaren 19tik abenduaren 15era, geletan jarriko diren kutxetan honako beharrizanak batuko ditugu:

• Tamaina guztietako koadernoak
  • Boligrafkoak, arkatzak
  • Margotzeko materialak
  • Motxilak
  • Kartapazioak
  • Papera

Sahararako eskola material bilketa

Hermansoloña elkartea egiten ari den eskola material bilketarekin bat egingo dugu eta datorren abenduaren 22ra arte Sahararako eskola material bilketa burutuko dugu ikastolan. Geletan jarritako kutxetan honako materiala bilduko dugu:

Sahararako Eskola Material Bilketa

materialBilketa16

Sahararako eskola materialaren bilketa kanpaina amaitu ondoren, esan behar dugu oso pozik gaudela bildutakoarekin. Horregatik, eskerrak ematen dizkizuegu parte hartu duzuen denoi. SAHARAko umeek asko eskertuko dute zuen laguntza, eta asko ikasiko eta disfrutatuko dutela ziur gaude. MILA MILA ESKER!!!

Sahararako Eskola Material Bilketa

eskolaMateriala

Datorren astean, apirilaren 18tik 22ra Munduko Hezkuntzaren Astea ospatuko da. Hori dela eta Txantxiku Ikastolan Saharako haurrentzat eskola materialaren bilketa egingo da. Ikasleek beraien geletara ekar dezaketen materiala honako hau da: margoak, arkatzak, boligrafoak, koadernoak... ALDEZ AURRETIK MILA ESKER ZUEN PARTAIDETZAGATIK!!

RSS - material bilketa-era harpidetu